Yetkili Olmayan Servislerin Hizmetleri Hakkında Önemli Uyarı

DemirDöküm ailesi olarak 70 yıldır sizlerin memnuniyetini en yüksek seviyede tutmak, konfor ve güvenliğinizi sağlamak için çalışıyoruz.

Sizlerden gelen şikayet ve geri bildirimler üzerine yaptığımız incelemelerde, DemirDöküm marka ve logosunu kullanan ve yetkili servis algısı yaratarak hizmet vermeye çalışan yetkisiz kurum ve kişiler olduğunu tespit etmiş bulunmaktayız. Mağduriyet yaşamamanız ve güvenliğiniz için sizleri yetkili olmayan servislerin sizlere ulaşmak için kullandıkları yöntemler ve riskleri konusunda bilgilendirmek istiyoruz.

Yetkili olmayan servislerin tüketicilerimize ulaşmak için kullandığı yöntemler:

  • 444 veya 0800 ile başlayan telefon numaralarından tüketicilerimizi arayarak kurumsal bir yapı izlenimi yaratmak
  • Servis araçlarında, kıyafetlerinde veya dükkanlarında DemirDöküm logo ve markasını kullanarak yetkili servis gibi görünmeye çalışmak
  • İnternette “gen.tr, biz.tr, org, net, co” gibi uzantılar ile DemirDöküm marka ve logosunu kullanarak yetkili servis web sitesi benzeri siteler kurmak
  • Müşterilerimizin site ve apartman girişlerine, evlerine, araçlarına yanıltıcı reklam ve broşür bırakmak veya yapıştırmak

Yetkili olmayan servislerin riskleri ve yaşanması muhtemel mağduriyetler:

  • Eğitimsiz (T.C. Mesleki Yeterlilik Belgesi olmayan) ve kimliksiz (TSE, Sanayi Bakanlığı’nın onaylamadığı) kurum ve kişiler olmaları sebebi ile mal ve can güvenliği ile ilgili sorun yaşanması
  • Arızanın devam etmesi durumunda tekrar aradığınızda ulaşılamaması
  • Orijinal olmayan, ikinci el ya da sonradan tamir edilmiş sorunlu yedek parça kullanılması
  • Arıza çözümü sağlanamadığında yüksek maliyetli yeni arızaların oluşması
  • Ürün içerisindeki orijinal bir yedek parçanın sökülüp; arızalı, orijinal olmayan veya ikinci el bir yedek parça ile değiştirilmesi
  • Değişen yedek parçada yasal garanti verilememesi
  • Servis hizmeti sonunda fatura ve irsaliye bırakılmaması
  • Servis hizmeti sonunda bırakılan servis belgesinin hukuki bir geçerliliğinin olmaması
  • Yaşanan mağduriyet sonunda şikayet edilebilecek muhatap olmaması sebebiyle çaresiz kalınması

Sahip olduğunuz DemirDöküm ürünleriyle ilgili memnuniyetinizin yanı sıra mal ve can güvenliğiniz de bizim için yüksek önceliğe sahiptir. Bu nedenle herhangi bir mağduriyet yaşamamanız için Demirdöküm ürünleriyle ilgili ilinin bölgelerinde her türlü servis ve bakım taleplerinizi bize 0850 222 1 833 numaralı Müşteri İletişim Merkezi (MİM) telefon numarasından iletmenizi önemle rica ederiz.

Yuvanızın, sizin, sevdiklerinizin ısı konforu, can ve mal güvenliği ve cihaz bütünlüğünüz için yetkilendirilmemiş kurum veya kişilerden servis, bakım ve tamir hizmeti almaktan kaçınınız.